اهمیت داستان سرایی در ایمیل مارکتینگ؟
چیزی در مورد داستان سرایی در ایمیل مارکتینگ شنیده بودید؟ اصلاً در مورد نقش داستان سرایی در بازاریابی محتوایی چیزی میدانید؟ داستان سرایی ابزاری بسیار قوی هست برای اینکه شما اطلاعات رو به مخاطب خودتون منتقل کنید و تعاملی قوی هم با اونها داشته باشید. اگر میخواید در مورد داستان سرایی در ایمیل مارکتینگ بدونید و البته ببینید که چه اهمیتی داره تا انتهای مطلب با من باشید.
داستان سرایی در بازاریابی محتوایی چیست؟
داستان سرایی فن استفاده از ایدهها و البته حقایق هست برای ارائهی دادههایی به مخاطب و ایجاد رابطهای عاطفی بین برند و مشتری.
بازاریابها تا میزان زیادی از داستان سرایی در بازاریابی محتوایی استفاده میکنند تا ارتباط موثری با مخاطبان خودشون ایجاد کنند. در طرف دیگه هم بیش از 90% مخاطبان دوست دارند که در ایمیلهایی تبلیغاتی که دریافت میکنند داستانی جذاب وجود داشته باشد.
خب، چرا داستان سرایی مهم است؟
داستان سرایی در ایمیل مارکتینگ باعث ایجاد ارتباطی عاطفی بین برند و مشتری
این دو مورد را مقایسه کنید:
الف: از خرید شما متشکریم.
ب: با خرید این کت و شلوار که خیاطان ما در کارگاه تولیدی 20 نفره با شور و اشتیاق فراوان آن را دوختهاند، لبخندی بر لبان آنها نشست. از خرید شما سپاسگزاریم.
هردو یک پیام را میدهند اما مورد ب از فن داستان سرایی هم استفاده کرده است. حتماً تصویر خیاطها که مشغول کار در کارگاهی هستند در ذهن شما نقش بسته است؛ این همان ارتباطی است که بیان کردم. شاید از این به بعد به خاطر همین پیام بخواهید خرید دیگری را هم از این برند داشته باشید.
یک داستان خوب، بخشهای مختلفی از مغز رو فعال میکند که آدرنالین ترشح کرده و مخاطب را جذب آن میکند؛ طوری که انگار خودش نیز در داستان وجود دارد. از آنجایی که افراد به خریدهای برپایه احساس بیشتر جلب میشوند، داستان سرایی در ایمیل مارکتینگ اگر به خوبی انجام شود میتوانید در موفقیت شما مؤثر باشد.
درباره این سایت